Sapete quali sò i fatturi basi chì affettanu l'imaghjini panoramichi?

U sistema di assistenza di u trafficu panoramicu di 360 gradi mostra chì l'imaghjini di u pruprietariu di a vittura hè catturata da a camera à quattru direzioni è poi processata, cusì a chiarità di a camera hè direttamente ligata à l'effettu di l'imaghjini è a chiarezza di u pruprietariu di a vittura. sceni interni è esterni.Ch'ella sia un panorama di 360 gradi o un video drive-by, a chiarezza di l'imaghjina hè determinata da u prucessu di a camera.Una bona camera ci farà vede megliu.Oghje, vedemu ciò chì hè una maravigliosa camma di vittura HD visuale.

(1) Tecnulugia camera

1. Qualità
Tutte e camere sò incollate è prodotte à i normi di l'automobile.Cù u disignu impermeabile IP67, hà passatu l'ambienti estremi cum'è a temperatura alta stretta, a prova di polvera è anti-nebbia.

2. HD wide angle
A lenti usa megapixels MCCD è un lenti di vetru largu à 170 gradi.Utilizendu u sensoru di l'imaghjini impurtati, a qualità è l'angolo di l'imaghjini panoramichi sò più altu ch'è altri prudutti simili.

3. Visione notturna
Per assicurà l'usu di e cundizioni di poca luce di notte, un schema di visione notturna di poca luce CCD è un algoritmu di rinfurzà di l'imaghjini adattativu sò usati.

4. Caru speciale
Puderà currisponde à mudelli altu, mediu è bassu, camere dedicate unu à unu, è sustene a maiò parte di mudelli in u mercatu.Lavorazione squisita, alta qualità, mantene u stilu di vittura originale, cù vantaghji nascosti, belli, compacti è assai altri.

2. Esperienza Applicazioni
Una bona camera furnisce "visione" d'ochju d'aquila per u nostru sistema di assistenza di guida panoramica di 360 gradi, è una bona camera furnisce una nova sperienza visuale per i pruprietarii di vitture.

1. Prucessu di guida
U sistema di assistenza di guida panoramica à 360 gradi di visione stradale hè stallatu nantu à e camere d'alta definizione frontale, posteriore, sinistra è destra, è attraversu a tecnulugia di splicing senza saldatura, utilizendu u chip di trasfurmazione di video Da Vinci chì cuntrola l'ospite, mostra un 360- gradu di vista d'uccello, tecnulugia imagine 3D, è u corpu hè unobstructed.In a vittura, pudete vede chjaramente l'ambiente fora di a vittura, rendendu a guida cunvene.Se a funzione video hè attivata, u travagliu video principia automaticamente durante u prucessu di guida è registra u prucessu di guida.

2. Traiettoria anti-collisione inverte in u almacenamentu
E s'è ùn aghju micca invertitu ?L'almacenamiento d'inversione hà afflittu parechji prupietari di vitture per via di i numerosi crash chì sò accaduti durante a retromarcia.Una nova pista anti-collisione (pista di retromarcia intelligente) hè stata aghjunta à u sistema di assistenza di guida panoramica di 360 gradi visibile in strada.Una visualizazione di video panoramica di 360 gradi hè presentata à u pruprietariu, è a trajectoria di evità di collisione hè aduprata per aiutà u pruprietariu à invertisce u veiculu per evità una collisione.

3. Reversing radar
Un novu radar frontale / posteriore (radar di retrovisione visuale) hè aghjuntu à u sistema di assistenza di guida panoramica di visione stradale à 360 gradi.Quandu si avvicinanu à altri veiculi o ostaculi, l'indicazione di u radar pò esse chjaramente vistu nantu à u DVD di u veiculu per evità efficacemente i collisioni.

4. Parcheghju laterale
Parcheghju è parcheghju hè difficiule, incapaci à capisce a situazione intornu à u corpu.A strada pò guardà u sistema di assistenza di guida panoramica à 360 gradi attraversu a camera ccd, è mostra à u pruprietariu di a vittura una dimostrazione video à 360 gradi davanti à a vittura è daretu à a vittura.Hè faciule capisce quantu duvete andà?Cumu chjappà u volante.Mostra ancu una trajectoria inversa.

Cunsigliu: Quandu a linea di pista laterale coincide cù a linea ausiliaria nantu à u spaziu di parcheghju, hè ora di chjappà u volante.Invece di esse tardu, pudete toccà u volante prima chì si sovrappone.


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022