Cumu trattà cun talentu cù l'anormalità di u monitoraghju di a pressione di i pneumatici

Se ci hè una anormalità in u monitoraghju di a pressione di i pneumatici durante l'usu di a vittura, quì sò qualchi cunsiglii per voi:

Pressione di pneumatici sottuinflazione

U pneumaticu deve esse verificatu per a fuga d'aria (cum'è unghie, etc.).Se i pneumatici sò normali, utilizate una pompa d'aria per gonfiate finu à chì a pressione righjunghji i requisiti standard di pressione di pneumatici di u veiculu.

Ricordu caldu: Se u valore di pressione di i pneumatici affissatu nantu à u metru ùn hè micca aghjurnatu dopu l'inflazione, hè cunsigliatu di guidà à una velocità più grande di 30 km / h per 2 à 5 minuti.

Segnale anormale di pressione di i pneumatici

A rota posteriore diritta mostra "signale anormale" è a luce di l'indicatore di fallimentu di pressione di i pneumatici hè accesa, chì indica chì u segnu di a rota posteriore diritta hè anormale.

ID ùn hè micca registratu

A rota posteriore sinistra mostra un "-" biancu, è à u stessu tempu, l'indicatore di l'indicatore di difettu di pressione di i pneumatici hè accesa, è l'instrumentu mostra un ricordu di testu "Per piacè verificate u sistema di monitoraghju di a pressione di i pneumatici", chì indica chì l'ID di a parte posteriore sinistra. a rota ùn hè micca stata registrata.

A pressione di i pneumatici ùn si vede micca

Sta situazione hè chì u controller di pressione di i pneumatici ùn hà micca ricevutu u signale di u sensoru dopu à l'abbinamentu, è a vitezza di u veiculu hè più grande di 30 km / h, è u valore di pressione serà visualizatu dopu avè mantenutu per più di 2 minuti.

Verificate u sistema di monitorizazione di a pressione di i pneumatici

Quandu a pressione di i pneumatici hè anormale, u sistema di surviglianza di a pressione di i pneumatici ùn impedisce micca a vittura di guidà.Dunque, prima di ogni guida, u pruprietariu deve principià staticamente a vittura per verificà s'ellu a pressione di i pneumatici risponde à u valore di pressione di pneumatici specificata.Dannà u veiculu, o causari ferite persunale à sè stessu è à l'altri;Se truvate chì a pressione di i pneumatici hè anormale durante a guida, duvete verificà immediatamente a pressione di i pneumatici.Se l'avvisu di l'avvisu di bassa pressione hè accesa, per piacè evità una guida brusca o un frenu d'emergenza.Mentre riduce a velocità, cunduce u veiculu à u latu di a strada è ferma u più prestu pussibule.Conduzzione cù una pressione di pneumatici bassa pò causà danni à i pneumatici è aumentanu a pussibilità di scrapping pneumatici.


Postu tempu: Feb-09-2023