Cumu fighjà a riproduzione di un registratore di guida

Unu di i cumpunenti più critichi di u registratore di guida hè a parte di almacenamiento - carta TF (carta di memoria).Quandu compra un registratore di guida, una carta TF ùn hè micca standard, cusì a vittura hè principalmente acquistata in più.A causa di l'ambiente di lettura è scrittura ciclicu à longu andà, hè cunsigliatu d'utilizà una carta di memoria di Classe 10 chì pò risponde à esigenze di velocità più elevate quandu si compra una carta TF.

I seguenti sò parechje manere di vede a riproduzione di l'alta definizioneregistratore di guida.

1. Se u registratore di guida hè furnutu cù una schermu di visualizazione, in generale pudete vede a riproduzione direttamente nantu à u registratore di guida, appughjà u buttone MODE per selezziunà, è cliccate nantu à u schedariu video arregistratu per ghjucà u video.I metudi di operazione sopra ùn sò micca adattati per tutte e marche di registratori di guida, seguite l'istruzzioni di supportu per un usu specificu.

2. A maiò parte di i registratori di guida anu avà una APP per u telefuninu currispundente, chì sustene i telefuni mobili per vede a riproduzione di video, è l'operazione hè più còmuda.Mentre u telefuninu telefuninu scarica l'APP currispundente, è poi si cunnetta à u WiFi currispundente di u registratore di guida, pudete vede a riproduzione di video in tempu reale senza cunsumà dati mobili.

3. Uregistratore di guidasalva u video attraversu a carta TF.Se vulete guardà a riproduzione, pudete piglià a carta TF di uregistratore di guida, mette in u lettore di carte, è poi inserisci in l'urdinatore per chjamà u video per a riproduzione.

4. Certi recorders di guida sò furnuti cù una interfaccia USB allargata.Pudemu direttamente cunnette u registratore di guida à l'urdinatore cù un cable di dati, è l'urdinatore ricunnosce automaticamente u registratore di guida cum'è un dispositivu di almacenamiento, è dopu cliccate nantu à u video per vede.

U registratore di guida pò registrà automaticamente dopu u parcheghju?

A maiò parte di i registratori di guida fermanu a registrazione dopu à u parcheghju, ma questu pò esse stabilitu, sempre chì a putenza nurmale hè cunnessa (a putenza nurmale si riferisce à a putenza positiva chì hè cunnessa da u polu pusitivu di a batteria è ùn hè micca cuntrullata da alcun interruttore, relay). , etc., chì hè, finu à chì A bateria hà l'electricità, l'assicuranza ùn brusgia micca, ci hè l'electricità.) 24 ore di registrazione video pò esse realizatu.

Certi registratori di guida anu a funzione di "surveglianza in muvimentu".Chì ghjè u monitoraghju mobile?Parechje persone pensanu erroneamente chì a rilevazione di u muvimentu hè a registrazione di boot.In fatti, stu tipu di cuscenza hè sbagliata.A registrazione di boot hè a registrazione predeterminata di a maiò parte di i registratori di guida.;è a rilevazione di u muvimentu significa chì u video serà arregistratu quandu u screnu cambia, è ùn serà micca arregistratu s'ellu ùn si move.


Tempu di post: 18-novembre-2022