Hè bisognu di monitorà a pressione di i pneumatici?

Sicondu statistiche, circa 30% di l'accidenti di trafficu chì si trovanu in Cina ogni annu sò causati da un surriscaldamentu frictivu è una splusione causata da una pressione di pneumatici bassa, o direttamente causata da una pressione di pneumatici alta.Circa 50%.

Ose sempre ignurà u monitoraghju di a pressione di i pneumatici?

Ma di pocu tempu, à a riunione tenuta in Pechino da u Sottocomitatu di l'Elettronica Automobilistica è a Compatibilità Elettromagnetica di u Cumitatu Tecnicu Naziunale di Standardizazione di l'Automobile, hè statu passatu u prugettu di sottumissione standard obligatoriu di "Requisiti di Prestazione è Metodi di Test per u Sistema di Monitoraghju di Pressione di Pneumatici di l'Automobile" (GB26149). .U standard specifica i requisiti di basa di sicurezza, i requisiti di installazione è l'indicatori tecnichi chì u sistema di surviglianza di a pressione di i pneumatici deve risponde.

Vale à dì, in un futuru vicinu, e vitture vendute in u nostru paese duveranu esse equipate di un sistema di surviglianza di pressione di pneumatici.

Allora chì hè un sistema di rilevazione di pressione di pneumatici?

U sistema di surviglianza di a pressione di i pneumatici hè una tecnulugia di trasmissione wireless, chì usa un sensoru senza filu in miniatura d'alta sensibilità fissatu in u pneumaticu di a vittura per cullà dati cum'è a pressione di i pneumatici di a vittura è a temperatura durante a guida o stazionaria, è trasmette i dati à a cabina.In l'urdinatore ospite, a pressione è a temperatura di i pneumatici di a vittura è altre dati pertinenti sò visualizati in forma digitale in tempu reale, è u sistema di sicurezza attiva di a vittura chì ricorda à u cunduttore di dà un avvisu precoce in forma di buzzer o voce quandu u pneumaticu. a pressione hè anormale.

Questu assicura ancu chì a pressione è a temperatura di i pneumatici sò mantinuti in a gamma standard, chì riduce a probabilità di sbattimenti di pneumatici è danni, è riduce u cunsumu di carburante è i danni à i cumpunenti di i veiculi.

U core di l'innuvazione scientifica è tecnologica di a cumpagnia hè u dipartimentu R&D.A squadra di R&D hè forte, è l'equipaggiu di R&D, i laboratorii di R&D è i centri di teste sò tutti à u livellu avanzatu in l'industria.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023