Motivi per quessa chì l'indicatore luminosu di monitoraghju di a pressione di i pneumatici hè sempre accesa

Se a luce di u monitor di pressione di i pneumatici resta accesa, ci sò generalmente trè motivi:

1. A lumera di surviglianza di pressione di pneumatici hè accesa quandu u pneumaticu hè puntuatu

In questa situazione, a fuga d'aria hè generalmente assai lenta, è hè impussibile di sapè quale pneumaticu hè per un tempu.À questu tempu, pudete aduprà u calibre di pressione di pneumatici per misurà, a fronte hè 2.3, è a posteriore hè 2.5.S'ellu si illumina di novu in pochi ghjorni, pò esse necessariu di verificà u pneumaticu.In una buttrega 4S, u persunale di mantenimentu di solitu aghjustà a pressione di i dui pneumatici davanti à 2,3 è a pressione di i pneumatici posteriori à 2,4, poi sottrae a pressione di i pneumatici è raporta à a pulizza, è andemu per altri 3 o 4 ghjorni. per vede s'ellu ùn hè più Hè bè di chjamà a pulizza.Sè vo chjamate a pulizzia di novu, pò esse chì un pneumaticu hè stata perforata.Avete bisognu à andà in a buttrega 4S di novu è dumandà à aiutà à verificà.

2. Calchì volta u lume di surviglianza di pressione di pneumatici hè on perchè a prissioni di pneumatici hè troppu altu

U standard internaziunale generale GBT 2978-2008 stipula chì a pressione di inflazione di i pneumatici di l'automobile risponde à i requisiti di a Tabella 1-Table 15: pneumatici standard: 2.4-2.5bar;pneumatici rinfurzati: 2.8-2.9bar;alta pressione: ùn deve micca più di 3,5 bar.Allora quandu un pneumaticu supera i 3.0bar, a luce di monitoraghju di a pressione di i pneumatici serà ancu attivata.

3. A lumera di surviglianza di pressione di pneumatici hè accesa per via di longu tempu di guida cù pressione di pneumatici bassu.Sta situazione generalmente accade quandu a pressione di pneumatici di un certu pneumaticu hè troppu bassu.Ferma per un riposu o rimpiazzà u pneumaticu di scorta.


Tempu di Postu: Mar-02-2023